30 października 2013

Trening A

Mam małe opóźnienie, trening zaczęłam dzień później, czyli wczoraj (aeroby). Dziś siłówka pierwszy raz, więc będzie to bardziej ustalanie odpowiednich ciężarów niż trening.
Do tej pory nie napisałam, że będę ćwiczyć w domu. Nie mam innego wyjścia, najbliższa siłownia z prawdziwego zdarzenia znajduje się pewnie ok. 20 km od mojego miejsca zamieszkania - traciłabym zbyt wiele czasu na dojazdy.

Sprzęt który posiadam:
  • Zestaw hantli: 2 gryfy - 2 kg; talerze: 4x0,5 kg, 8x1 kg (razem 14 kg), 
  • Piłka swiss
  • Ekspander
  • Orbitrek
  • Rower (moja jedyna ukochana forma aerobów)

Będę wykonywać Trening siłowy dla początkującej Lady w/g Agak oczywiście z SFD, na zmianę z interwałami/aerobami.
Stosując się do zaleceń z forum trening zakończę za 8 tygodni (idealnie przed Świętami).

Plan ogólny 

Poniedziałek: Siłowy A + aeroby 15 min (jeśli starczy sił;))
Wtorek: Interwały/Aeroby 20/30 min
Środa: Siłowy B + aeroby 15 min
Czwartek: Interwały/Aeroby 20/30 min
Piątek: Siłowy A + aeroby 15 min
Sobota: Interwały/Aeroby 20/30 min
Niedziela: Wolne
Poniedziałek: Siłowy B + aeroby 15 min
itd.

Dzisiejszy trening:
  • rozgrzewka
  • trening A ⇓ (po 15 powtórzeń; dwa obwody)
  • aeroby 15 min
  • rozciąganie



TRENING A


1. Wznosy nóg z leżenia
- prawdopodobnie chodzi o unoszenie wyprostowanych nóg, ale musiałam zmienić na poniższe przez ból kręgosłupa (przypuszczam, że to wina skoliozy: /)



2. Wspięcia na palce
-jeśli macie coś niewysokiego  i stabilnego

-alternatywa

3. Przysiady klasyczne z hantlami


4. Wejście na ławkę z hantlami


5. Wznosy z opadu
-można robić oczywiście na ławeczce
-przed sobą trzymam dwiema rękami hantel



6. Pompki klasyczne max powtórzeń


7. Podciąganie obciążenia wzdłuż tułowia, oburącz


8. Pompki w podporze tyłem

lub trudniej




*Wszystkie gify pochodzą z exrx.net

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz